loading...
bachehayebedea
.......... بازدید : 43020 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (6)

قوانین پذیرفتن مدیریت اتاق بچه های بی ادعا:

 

1. مدیران اتاق بچه های بی ادعا از زمان ورود به الفور ای مسنجر موظف می باشند بیشتر فراغت خود را در اتاق بچه های بی ادعا سپری نمایند.

 

2. مدیرانی که تو این اتاق مدیر هستند نباید تو اتاق دیگر عزیزان مدیر باشند یا خوشون اتاق داشته باشند.

 

3. حداقل فعالیت لازم برای مدیریت 3 ساعت در روز می باشد.

 

4. استفاده از مایک و داشته برنامه برای روم.

 

5. داشتن برخورد و اخلاق خوب.

 

دوستانی که فرم مدیریت رو پر می نمایند تا دریافت جواب صبور باشید و جهت پیگیری درخواست مدیریت وارد خصوصی مالک و مدیران ارشد اتاق نشوید.

 

 

در خواست مدیریت

امضــاء (بـچـه هــا بــی ادعـــا)

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ساسی در تاریخ 1392/05/29 و 9:30 دقیقه ارسال شده است

راحی نمیدونم چی فکر کردی اینو زدی حالا زدی روش کار کن خب مطالب زیباست ولی کمه،چن نفر پیدا کن رو وبلاگ کار کنن در کل عالی بود
شکلکشکلک

این نظر توسط ------------ در تاریخ 1392/02/24 و 0:26 دقیقه ارسال شده است

شکلک

این نظر توسط عطاالله در تاریخ 1392/02/11 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

سلام بر همگی شما دوستان زحمتکش روم بچه های بی ادعا من نمیخوام مدیر شم فقط خواستم از تمام مدیران این اتاق و همچنین مالک محترم اتاق بچه های بی ادعا تشکری کرده باشم یا حقشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط slooooooom در تاریخ 1392/01/22 و 20:47 دقیقه ارسال شده است

salam

این نظر توسط milad78 در تاریخ 1391/08/28 و 21:05 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان خوب و گلم اومدم بگم فدای همتون همین دیگه کاری ندارم بابا !!هنوز نشناختی منو بابا منم milad101همتون milad78 اها الان شناختی اره همون هستم دیگه کاری ندارم خدافظ

این نظر توسط milad101 در تاریخ 1391/08/28 و 21:03 دقیقه ارسال شده است

سیلومممم منم میلاد نمیخوام مدیر بشم میخوام همینطوری بنویسیم ببین من یک پیشنهاد دارم اول مهشید رو از مدیرت بندازید دوم مصی رو بندازید تا منم مدیر بشمشکلک بابا شوخی کردم من همتون دوس دارم از ابجی ها و داداش های گلم همتون تشکر میکنم مهشید ابجی منه مصی هم داداش گلمه و بقیه هم ابجی داداش هستین فدای همتون شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نحوه بر خورد مدیران با کاربران؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 496
  • بازدید سال : 5,810
  • بازدید کلی : 112,210